Jag är en 26 åring kvinna, 173 lång och har vägt som mest 123 kg. Har på eget bevåg (utan pulverdiet - genom rätt mat o träning) gått ner sedan november 2009 till 82,5 men kommer inte längre. Har köpt mig en crosstrainer så jag kan träna hemma (då jag är ensamstående har jag svårt att komma iväg till gymmet). I onsdags förra veckan stack jag till min Cambridge säljare och köpte mig en veckas ranson (började inte den kvällen utan unnade min en grillad tonfisk macka - min favvomat

Jag har inte berättat för någon att jag har börjat med dieten. Jag låtsas på jobbet som om jag dricker protien-drinkar. Hemma äter jag gröt och soppor, då detta inte väcker några frågetecken när min pojkvän är på besök. Fick fuska i helgen och ta en halv selleri stav då min pojkvän började undra... dock är det bara 6 kalorier, så jag hoppas att det inte påverkar...
Idag var jag och köpte nästa veckas ranson då jag inte kan på onsdag. Och så vägde jag mig: 80,7 kg (jag har dock fått min mens idag, så nästa vecka borde det vara bättre) antar att jag inte kommer tappa 15 kg på tre veckor som vissa då jag inte är alltför överviktig längre.
Kan inte ni skriva era vikt, längd mm. så kan vi peppa varandra

Kön : Tjej
Ålder : 26
Längd : 173
Startvikt : 82,5
Vikt efter 4 dagar : 80,7
Målvikt : 60-65
För övrigt har det gått bra, men jag luktar rätt unket i munnen!