Hej på er!
Är ny här men kastar mig in direkt.

Är på dag 4 med VLCD och efter en seriös svacka igår, då jag mådde illa nästan hela dagen och var jättetrött, så går det fint nu och jag mår mycket bättre - puh! Körde VLCD i 10 veckor med Xtravaganza våren 2010 och gick då ner 20 kg och det gick faktiskt helt OK även om det var urtrist, men jag gjorde inte allt det mentala jobbet som krävdes för att hålla vikten så jag saboterade för mig själv och gick upp alltihop igen.
Men nu har jag gjort min läxa och research och navelskådande och lärt mig en massa viktiga saker inför vikthållningen. Kör nu ett race på 12 veckor med VLCD. Blandar olika fabrikat på soppor och shakes men hittills är Nupo faktiskt godast. Xtravaganzas shakes är himla goda men jag vill inte betala 99 spänn i månaden för "förmånen" att få handla hos dem.

Ska åka till närmaste Slanka-försäljare och handla lite prover där också och se om de är något att ha i smakväg.
Tjej, 34 år, 172 cm lång.
Startvikt (20 Jan 2012): 95.7 kg
Vikt just nu: 91.8 kg (-3.9 kg)
Målvikt: 70 kg
Kul att hitta ett VLCD-forum som är vettigt! I andra viktminskarforum blir man ofta utpekad som idiot och anorektiker och jag vet inte allt, när man säger att man kör VLCD. Skönt att slippa gnällandet och skällandet.

Heja allihop, vi fixar det här!