Varför funkar det inte???

Prata om allt relaterat till VLCD som inte platser i ett annat forum.

Varför funkar det inte???

Inläggav Dalla » 17 mars 2011, 16:30

Hej allihopa!

Jag och min sambo bestämde oss för att börja på VLCD då vi båda har gått upp mycket vikt de senaste åren. Vi har nu kört det i 11 dagar, han har gått ner 10kg (nästan en om dagen). Efter en vecka hade jag inte gått ner någonting, har nu börjat träna som en galning och efter 11 dagar gått ner bara 0,5kg. Är detta normal? Jag vet att det är skillnad mellan kvinnor och män och att han har mer kg att tappa än mig så det kommer att märkas mer. Men det känns så otroligt frustrerande att jag pressar mig så mycket och går inte ner någonting, trots att jag gör allt som jag ska och vi följer samma plan!

Ålder: 25
Längd: 175cm
Vikt: 74kg
Målvikt: 60kg

Några förslag?
Dalla

Re: Varför funkar det inte???

Inläggav Helena » 18 mars 2011, 20:37

Hej
Ja det undrar jag med. Precis i samma situation. Min sambo har rasat och jag står helt stilla :evil: . Har absolut inte fuskat vill jag tillägga. Har aldrig behövt vara i denna situation. Har nästan i hela mitt vuxna liv vägt 58 kilo. Jag har varit en lycklig lottad människa som kunnat äta vad jag vill utan att jag gått upp. Nu efter mitt sista barn så har vågen dock stannat på 67 kilo och nu kan jag alltså inte gå ner dessa gravidkilon. Den som skrattar först....

Ålder: 32
Längd: 1.70
Vikt: 67
Mål: 58
Helena

Re: Varför funkar det inte???

Inläggav wickybrook » 18 mars 2015, 12:49

Har nästan i hela mitt vuxna liv vägt 58 kilo. Jag har varit en lycklig lottad människa som kunnat äta vad jag????

.....................
wickybrook

Återgå till Allmänt om VLCD