Orolig mage

Prata om allt relaterat till VLCD som inte platser i ett annat forum.

Orolig mage

Inläggav MrM » 10 februari 2012, 23:34

Jag har gått på Nutriletts VLCD kur i bra precis en vecka och endast ätit deras shakes. Nu idag har jag blivit så konstig i magen att jag till och med var tvungen att hoppa över ett mål. Jag fick helt enkelt inte i mig det. Jag har blivit som känslan är, gasig i magen. Jag får dock inte ur mig någon gas i form av rapar eller dyl. Är det någon som har upplevt liknande eller vet vad det kan bero på?

/MrM
MrM

Re: Orolig mage

Inläggav krjoch » 11 februari 2012, 20:33

Hej!

Du kanske inte har druckit tillräckligt med vatten? Det är så super viktigt..jag kan rekommendera grönt te fast jag inte tycker om det så dricker jag 5-6 koppar om dagen. Hoppas du mår bättre snart..
krjoch

Re: Orolig mage

Inläggav MrM » 12 februari 2012, 10:12

Ja jag höll nästan på misstänka det. Det är ju inte så lätt att få i sig en massa vatten heller tycker jag. Jag har ju lagt upp ett schema för hur jag skall ta dessa shakes, men som sagt vatten måste man ju nästan ha lust att ta. Förutom det här problemet tycker jag att motivationen börjar tryta när man nu har gått en vecka och så märker man inte att man börjar komma in i ketos. Jag antar ju att det är då det mesta på vikten börjar hända.

/MrM
MrM

Återgå till Allmänt om VLCD