Jag och min sambo har nu varit tillsammans i lite mer än 2 år. Detta har ju också inneburit att "förhållande-kilon" har tillkommit. Jag vet inte hur mycket min sambo gått upp men jag har gått upp cirka 14 kg.

Vi har vid flera tillfällen försökt att gå ner i vikt men nu bestämde vi oss äntligen att statsa 100%. Blev tipsad av min mamma att dricka shakes, så från och med i Tisdags har vi alltså druckit Quick Diet Complete.
Igår efter min 4e portion (ska dricka 5/dag) kände jag ett enormt illamående som inte ville försvinna. När jag väl försökte dricka min 5e på kvällen vid 18 tiden...kom allting upp igen.

Eftersom jag nu var inställd på att inte misslyckas med denna dieten så tog jag inget att äta. Tog enbart ett stort glas vatten och gick och la mig.
Imorse när jag vaknade var illamåendet kvar och jag klarade inte av att äta någon på morgonen. Åkte till jobbet och kände mig totalt utmattad. Det tog inte lång tid innan jag satt i bilen påväg hem igen. Fann inte orken att jobba.
Idag har jag alltså inte intagit någon portion Quick Diet Complete överhuvudtaget, varje gång jag tänker på det vill jag bara spy

Min fråga är alltså, är det någon annan som känner samma sak i kroppen som jag? En liten del av mig vill ge upp, men jag känner att gör jag det kommer jag bli så ledsen att jag kommer låter min kropp förfalla mer än någonsin.
Jag har väldigt ont i knän och höfter, förmodar att det hänger ihop med min viktuppgång. Klarar alltså inte av att träna längre, gör ont att bara gå upp för trappor och gå längre sträckor.

Jag behöver hjälp och stöd från andra som går igenom eller har gått igenom samma sak. Någon att berätta sanningen för mig! Min sambo är så snäll och en ännu större gottegris än jag, så ger jag upp....kommer inte han heller fortsätta. Han säger redan nu att jag inte ska gå på denna dieten. Men jag vill gå ner i vikt NU! Finns det en effektivare metod? HJÄLP!