Då var det dags!!

Prata om allt relaterat till VLCD som inte platser i ett annat forum.

Då var det dags!!

Inläggav StorIda » 2 juli 2013, 15:15

Idag är dag 1 på min VLCD resa. Jag är otroligt motiverad och vill gärna ha stöd och hjälp av andra som kör igång nu. Ger såklart också stöd tillbaka :)
Jag är 170cm lång och jag tror att jag väger 87 kg. Jag har inte vågat väga mig faktiskt.. Jag tänkte göra det på Måndag. Min målvikt är 63 kg och planen är att använda mig av VLCD hela vägen dit. Jag gjorde det efter mitt andra barn, men efter tredje barnet är jag tillbaka på ruta 1 igen. Hjälp mig!! Kram
StorIda

Re: Då var det dags!!

Inläggav StorIda » 4 juli 2013, 10:10

Då skriver jag själv här så länge :) häng gärna på om du vill! Jag är inne på dag 3 på VLCD och gårdagen var en tuff dag! Jag räknar med att den tredje dagen kommer att bli den värsta. Sedan hoppas jag på att bli mindre hungrig. Jag tänker så här: ok, nu är jag hungrig. Jaja, nu är jag hungrig, det gör ingenting. Snart mår jag bättre!
Jag känner metallsmak i munnen iaf. Ketos? Jag kämpar vidare och ser fram emot vägning på Måndag. Är lite nervös inför stora stygga helgen, men hoppas att det värsta suget efter mat har gått över då. Sist jag gjorde denna resa så slutade jag helt att vara hungrig efter 2 veckor. Några få dagar av mitt långa liv!
StorIda

Re: Då var det dags!!

Inläggav Bhai » 14 januari 2015, 06:29

Sedan hoppas jag på att bli mindre hungrig. Jag tänker så här: ok, nu är jag hungrig. Jaja, nu är jag hungrig, det gör ingenting. Snart mår jag bättre!
NAT
Bhai

Återgå till Allmänt om VLCD