Någon som köra en 3 veckors kur tillsammans?

Prata om allt relaterat till VLCD som inte platser i ett annat forum.

Någon som köra en 3 veckors kur tillsammans?

Inläggav pyramus » 26 juli 2013, 16:45

Hej! Jag är ny här och tänkte köra en 3 veckors ren vlcd kur och undrar om någon vill hänga på? Peppa och stötta? Har försökt mig på vlcd kurer tidigare men har inte haft diciplinen att fullfölja dem.. Då jag verkligen är en allt eller inget människa har jag ofta gett upp allt om det råkat slinka ner en smula av någonting. Någon som har erfarenheter av VLCD som lyckats?? Det blir inte bättre att jag jobbar på ett konditori där jag får äta vad jag vill.. Men! Om man vill något tillräckligt mycket, så lyckas man, eller hur?? Har som mål att gå ner till 59 kg, idag pendlar jag mellan 66-70 kg. Någon nystartad där ute som vill berätta lite om sina svagheter och tips??
pyramus

Re: Någon som köra en 3 veckors kur tillsammans?

Inläggav chabbi » 9 augusti 2013, 12:05

Hänger gärna på dig, trots att jag kör några veckor längre tid.
Har betydligt fler kilon som skall bort, men jag är riktigt taggad nu.

Hur går det för dig?
chabbi

Inläggav Evania » 10 augusti 2013, 15:17

Hänger gärna på. Började 5 augusti och tänker börja med tre veckor.

Måste säga att det har gått över förväntan, ja sett till min självbehärskning alltså. :D
Evania

Inläggav waleed432 » 8 november 2014, 12:40

Idag är dag 1 på min VLCD resa. Jag är otroligt motiverad och vill gärna ha stöd och hjälp av andra som kör igång nu. Ger såklart också stöd tillbaka :)
Jag är 170cm lång och jag tror att jag väger 87 kg. Jag har inte vågat väga mig faktiskt.. Jag tänkte göra det på Måndag. Min målvikt är 63 kg och planen är att använda mig av VLCD hela vägen dit. Jag gjorde det efter mitt andra barn, men efter tredje barnet är jag tillbaka på ruta 1 igen. Hjälp mig!! Kram
waleed432

Inläggav jennipenni » 8 november 2014, 15:00

Hej! Jag väntar på att få hem mina shakes, men förhoppningsvis kan jag börja mån eller tis! Hakar gärna på och peppar :D
jennipenni

Inläggav LIMPAN » 18 november 2014, 19:09

Hej jag är inne på min 15:e dag:-) är detta en aktiv tråd.?
LIMPAN

Inläggav Burgess » 2 april 2015, 11:31

Hej gott folk jag och min fru har kört några vändor med vlcd men tänkte pausa från det ett tag. Tänkte därför sälja det Vi har kvar. 80 portionspåsar som vi tänkte ta 10 kr styck för. Den som är intresserad kan Maila mig novas.pappa@live.
Burgess

Återgå till Allmänt om VLCD