Heej! Jag försvann, men nu är jag tillbaka!
Jag började inte kuren, det kom annat emellan. Nu är jag dock igång och är inne på min fjärde dag. Jag har redan gått ner 3kg, men jag är medveten om att mycket säkert är vatten.
Jag började på 73 och är nu nere på 69.5. Det var så härligt att komma under 70!
Mitt mål var ca 60 kg, men det kommer jag nog inte hinna till bröllopet. Jag får väl sikta på 63 ungefär.
En kompis till mig syr klänningen, så hon kommer sy in den vid behov (eller lägga ut den, men det skall inte bli nödvändigt hoppas jag

)
Så här har det gått hittills:
Dag 1: Helt ok, magen knorrade men ingen fara. Jag åt fem nutriletteshakes med chokladsmak
Dag 2: KOLHYDRATER!!!! Jag ville äta allt energirikt jag kunde komma på.
Dag 3: Hm, helt ok. Kände att jag hade mycket energi. Lite varm i kroppen och en smula yr.
Dag 4: Rejäl huvudvärk men efter flera kannor vatten så gick det över. Vatten måste jag tänka på.
Ok, hur går det för er andra brudar?
Jag köpte olika påsar från nutrilette, allevo och naturdiet i olika smaker. Dock har jag insett att det enda jag gillar är nutrilette med chokladsmak, de andra tar jag bara om det är melllis och jag ändå inte är så hungrig.
Eftermiddag/kväll känns svårast för mig, så två gånger har jag bytt ut två påsar mot en bar istället (ca 220 kcal). Det funkade, jag kunde klara mig från att gå crazy i skåpen.
Jag har druckit massa kaffe och massor med vatten.
Vill gärna höra om era erfarenheter!

Hur mår ni? Vad händer i era kroppar?