Fysiskt arbete och Vlcd hjälp

Prata om allt relaterat till VLCD som inte platser i ett annat forum.

Fysiskt arbete och Vlcd hjälp

Inläggav bosseko » 9 augusti 2011, 17:40

Hej!
Jag skulle vilja (igen) prova Vlcd, jag har redan gått ner 27kg på detta och det var ju underbart, men så flyttade jag och det vart massa strul i mitt annars rätt organiserade liv som gjorde att jag inte klara av att hålla mig i form rätt, och efter de gick ja upp rätt bra, inte skit fort som folk verkar tro att man gör men jag gick iaf upp, detta var för 2 år sedan, i vintras testa ja nutrilett och de gick sådär ja fuska typ hela tiden för att mitt sötsug inte ville försvinna.

Nu är det så att jag skulle vilja köra en VLCD diet igen för att jag faktiskt vet att det fungerar fast jag är lite osäker nu när ja försökt me nutrilett i evigheter och förstört det med sötsaker om jag kan vara typ Immun mot detta?
Och även så är det så att jag arbetar fysiskt inom bygg så att köra sånna med typ 100 kcal fungerar inte alls för då får jag äta typ 15 per dag för att inte får världens sämsta humör, så jag tänkte köra de som är färdigblandade men hur många får man äta för att vara kvar i kutos eller va det heter?

Ha det bäst
bosseko

Återgå till Allmänt om VLCD