Ja, jag vet vad du menar att det är bra att få tankarna på annat. Själv så jobbar jag bara 12 timmars nattpass. Vilket innebär att jag inte gör så mycket annat hemma än o sova de dagarna jag jobbar. Och på jobbet får man ju äta det man har med sig, där har man inget val. Så det är ju bra!
Men jag känner mig lite frustrerad.. Jag har som sagt hållit igång, ren kur, nu sen den 12e september. Alltså snart en månad och har inte ens gått ner 10 kg ännu. Den första veckan försvann 5 kg, veckan efter det stod vågen helt still, ända in på hektona! Och nu när jag var hos min konsulent i söndags hade jag tappat strax över 1 kg.. Det är ju givetvis jättebra att det går åt rätt håll, men vid mina tidigare försök så har jag fullkomligt rasat. Gick ner 15 kg på 5 veckor en gång minns jag. Så det är väl den effekten man vill uppnå igen antar jag.. Allra helst nu när man inte har fuskat ett endaste dugg! Men men, det är väl bara att härda ut

Ska ju dit på söndag igen, spännande!!
Hur går det för dig? Jag vet att sötsuget är en bov i dramat, men har du provat bars? Jag hade hemma en kompis på kaffe, hon tog en chokladmuffins och jag tog en choklad/apelsin bar. Tycker det fungerade utmärkt! Man är ändå med o fikar ju. er
Väger du dig en gång i veckan eller hur kör du? Kör du också ren kur?
Ha det bäst, kram